Πολιτική Επιστροφών
Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή από τήν μεταφορική εταιρεία να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία σημαντικών εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, εφόσον αυτά δέν έχουν προκληθεί κατά τήν μεταφορά, δικαιούται να αναγγείλει (τηλεφωνικώς ή στήν ηλεκτρονική διεύθυνση τής επιχειρήσεως την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων εντός προθεσμίας δύο (2) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του τμήματος του προϊόντος αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στην έδρα τής επιχειρήσεως, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται από τόν πελάτη κατά την παράδοση. Ισχύει όμως αναλογικά όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του προϊόντος στην οικία του αγοραστή.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ:
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΣ
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα κατά τήν κρίση της επιχειρήσεως, ή έλλειψη ιδιότητος, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
- Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
- Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
- Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση κατά τήν κρίση της επιχειρήσεως.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Καμία υπαναχώρηση δεν γίνεται δεκτή από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Παρ’ όλα αυτά αν ο πελάτης εμμένει σε υπαναχώρηση, τά χρήματα που ίσως έχει καταβάλλει δέν επιστρέφονται και παρακρατούνται από τήν επιχείρηση ως αποζημίωσή της για τήν επελθούσα ζημία.